Main Page | Namespace List | Class Hierarchy | Alphabetical List | Compound List | File List | Namespace Members | Compound Members | File Members

Lamp::SpriteGraphicsBuffer Class Reference

スプライトグラフィックスバッファ More...

#include <SpriteGraphicsBuffer.h>

Inheritance diagram for Lamp::SpriteGraphicsBuffer:

Lamp::GraphicsDeviceObjectHolder List of all members.

Public Member Functions

virtual void request (const Point2f &minPosition, const Point2f &maxPosition, const TexCoord2 &minUV, const TexCoord2 &maxUV)
 リクエスト

virtual void render ()
 レンダリング

virtual bool initializeGraphicsDeviceObjects ()
 デバイスオブジェクトの初期化

virtual void deleteGraphicsDeviceObjects ()
 デバイスオブジェクトの削除

virtual bool restoreGraphicsDeviceObjects ()
 デバイスオブジェクトのリストア

virtual void invalidateGraphicsDeviceObjects ()
 デバイスオブジェクトの無効化


Protected Member Functions

 SpriteGraphicsBuffer ()
 コンストラクタ

virtual ~SpriteGraphicsBuffer ()
 デストラクタ

virtual void setup ()
 セットアップ

virtual void buildIndexBuffer ()
 インデックスバッファの構築


Friends

class SpriteRenderer

Detailed Description

スプライトグラフィックスバッファ

Definition at line 36 of file SpriteGraphicsBuffer.h.


Member Function Documentation

virtual bool Lamp::SpriteGraphicsBuffer::initializeGraphicsDeviceObjects  )  [inline, virtual]
 

デバイスオブジェクトの初期化

Returns:
成功したらtrueを返す

Implements Lamp::GraphicsDeviceObjectHolder.

Definition at line 65 of file SpriteGraphicsBuffer.h.

void Lamp::SpriteGraphicsBuffer::request const Point2f minPosition,
const Point2f maxPosition,
const TexCoord2 minUV,
const TexCoord2 maxUV
[virtual]
 

リクエスト

Parameters:
minPosition 最小位置
maxPosition 最大位置
minUV 最小UV
maxUV 最大UV

Definition at line 53 of file SpriteGraphicsBuffer.cpp.

References Assert, NULL, render(), Lamp::TexCoord2::u, Lamp::TexCoord2::v, Lamp::Point2f::x, and Lamp::Point2f::y.

Referenced by Lamp::SpriteRenderState::request().

virtual bool Lamp::SpriteGraphicsBuffer::restoreGraphicsDeviceObjects  )  [inline, virtual]
 

デバイスオブジェクトのリストア

Returns:
成功したらtrueを返す

Implements Lamp::GraphicsDeviceObjectHolder.

Definition at line 76 of file SpriteGraphicsBuffer.h.


The documentation for this class was generated from the following files:
Generated on Wed Mar 16 10:29:52 2005 for Lamp by doxygen 1.3.2